Pasirengimas mobiliųjų programėlių kūrimo moduliui Mokytojo paskyros kūrimas Eikite adresu https://code.org/ Pasirodžius lentelei, siūlančiai pasikeisti kalbą, galite ją pakeisti į...
1. Mobiliosios programėlės. Įvadas ir prototipavimas Kas tos mobiliosios programėlės? Pradėkite pamoką diskusija: Kas yra programėlė (app)? Kuo skiriasi programėlė nuo internetinio puslapio?...
2. Susipažinimas su App Lab Kaip atrodo AppLab ir ką su juo galima veikti? App Lab įrankis jungia programavimą blokeliais ir programavimą tekstu (Javascript), yra...
3. Pirmoji programėlė Kas yra UI/UX Uždaviniai: Suprasti sąvokas Vartotojo patirtis (user experience/UX) ir Vartotojo sąsaja (User interface/UI) bei skirtumą...
4. Kintamieji Kintamieji JavaScript kalboje Pamokos tikslas - pasikartoti kintamuosius, įprasti juos kurti, jungti bei naudoti savo programose....
5. Klaidų taisymas (debug) Klaidų tipai ir taisymo technikos Pamokos tikslas - paskatinti klysti, daug ir dažnai. Prieš pradėdami veiklą, padiskutuokite, ar dažnai...
6. Duomenys Kam reikalingi duomenys? Pamokos tikslas - suprasti, kas yra duomenys, kaip jie gali būti surenkami ir naudojami programuojant, bei...
Programinių įrankių kūrėjų maratonas (hackaton) Temos, eiga Programinių įrankių kūrėjų maratonas (hackaton) - tai renginys, kurio metu įvairių sričių darbuotojai: programuotojai,...