4. Grupių programavimas ir garsas

Kūrybinė užduotis


Žaidimas „Beždžionėlės“


Aprašymas: Šios veiklos tikslas - išmokti „susitapatinti“ su draugu, bandyti nuspėti jo veiksmus. 

Eiga:

  1. Išrenkamas vienas dalyvis, kuris turi trumpam palikti patalpą

  2. Tuo metu likę dalyviai išrenka veiklos vadovą ir sustoja ratu. Pakviečiamas išėjęs dalyvis, jis stoja į rato vidurį.

  3. Veiklos vadovas atlieka įvarius veiksmus - gali ploti, šokinėti, žiovauti ir pan., kiti dalyviai turi tuo pat metu kuo tiksliau tą veiksmą atkartoti.

  4. Žaidimo tikslas - viduryje rato esantis žmogus turi atspėti, kas yra veiklos vadovas, kurio veiksmus visi seka.

  5. Žaidimą gali kartoti keletą kartų, kas kartą keičiantis vaidmenimis.

Techninė užduotis


Šokėjai


Objektus galima sujungti į vieną grupę ir tuomet programuoti juos visus kartu kaip vieną daiktą. Paspaudę „Play“ mygtuką pavyzdyje apačioje, pamatysite, kaip sinchroniškai šoka veikėjai. 


Pavyzdinį projektą rasite čia: https://cospac.es/BX8e


Užduoties eiga:

1. Sukurkite naują projektą.

2. Pasirinkite foną.

3. Pridėkite muziką. Deja, CoSpaces Edu nėra muzikos bibliotekos, tačiau galima įsikelti savo muzikinį failą:

4. Pridėkite veikėjus, panašiai kaip žmones pavyzdyje viršuje.

5. Visiems veikėjams pasirinkti kokią nors animaciją.

6. Tuomet nuspauskite SHIFT mygtuką ir jį laikydami pažymėkite visus objektus, o tuomet nuspauskite ant jų dešinį pelės mygtuką ir sugrupukuokite juos visus į vieną objektą:



7. Pastebėsite, kad jie visi tarsi tampa vienu daiktu. Jei norite kažką pakeisti, tai visuomet galite pasirinkti grupę ir ją panaikinti. Jie vėl visi taps paskirais objektais.



8. Turėdami grupę, turite pasirinkti jos pavadinimą (1) ir pažymėti, kad naudosite ją programuodami blokelais (2), taip pat kaip ir dirbant su paprastais objektais.



9. Tuomet eikite į kodo kūrimo langą.

10. Suprogramuokite grupės judėjimą, pavyzdžiui, apačioje pridėtas kodo pavyzdys, kurio dėka veikėjų grupė juda tokiu būdu:

  • pasisuka pagal laikrodžio rodyklę 90 laipsnių per 5-ias sekundes

  • palaukia vieną sekundę nieko nedarydami

  • pasisuka prieš laikrodžio rodyklę 90 laipsnių per 5-ias sekundes

  • visa tai kartoja 100 kartų



Taip pat galite pasižiūrėti šio projekto video:



15 views