Praktinis pritaikymas. Viktorinų kūrimas ir kitos idėjos

CoSpaces integracija pamokose


Pasiūlymai, kaip panaudoti CoSpaces kitų dalykų pamokose: - Literatūra, istorija. Atkurti sceną iš pasakojimo ar istorinio įvykio; - Užsienio kalba. Sukurti labirintą, kuriame galima atrakinti kitą lygį/praėjimą, nuspaudus teisingą objektą. Pavyzdžiui, ant užrakintų durų - užrašas „a cat“ bei trys objektai: katė, šuo ir puodelis. Pasirinkus teisingą - durys atsidaro; - Apklausos (detalus aprašymas kitame puslapyje); - Gamta. Augalo dalys, gamtoje vykstančių procesų (pvz., fotosintezės) atvaizdavimas, planetų išsidėstymas ir kt.; - Meno kūrinių galerija ar muziejus, po kurį galima „pasivaikščioti“; - ir kt. Daugiau pavyzdžių (anglų kalba; galima filtruoti pagal discipliną): pamokų planai


Viktorinų, apklausų kūrimas


CoSpaces suteikia galimybę kurti interaktyvias viktorinas ar apklausas, naudojant kodo blokelius. Apklausą galima integruoti į Oazės, Labirinto ar kitą projektą. Leiskite vaikams viktorinas kurti patiems, o ne naudoti tik testavimui :)


Komandas apklausų kūrimui rasite Actions kategorijoje, jų yra 2. Projekto nuoroda: https://cospac.es/V2I6

1 blokelio pavyzdys. Užduodamas klausimas, ir, atsakius teisingai, siena pasikelia ir veikėjas gali judėti toliau.  Kodas:


Paaiškinimas (pagal eilutės skaičių): 1. kai nuspaustas Play mygtukas; 2. programa užduoda klausimą; 3., 4. galimi atsakymai. Jei norima pridėti daugiau atsakymų - reikia spausti nustatymų mygtuką dešinėje ir pasirinkti Add answer; 5. Pažymima, kuris atsakymas yra teisingas; 6. Jei pasirinktas atsakymas yra teisingas -  7. Pakelti sieną 2 metrus aukštyn, per 2 sekundes; 8. Jei pasirinktas atsakymas neteisingas -  9. Pasukti sieną 180 laipsnių pagal laikrodžio rodyklę. Pastaba: jei kode norite naudoti kitus objektus, nepamirškite paties objekto nustatymuose pažymėti, kad naudosite jį programuodami su blokeliais.

2 blokelio pavyzdys. Kitas kodo blokelis, skirtas klausimui užduoti, labai panašus į pirmąjį ir skiriasi tik tuo, jog čia nenurodomas teisingas atsakymas. Galima pasirinkti, kaip veikėjas reaguos į vieną ar kitą atsakymą. Kodas:



6 views