1. Susipažinimo su programa užduotys Kūrybinė užduotis „Atspėk, ką nupiešiau“ Kompiuteris gali atlikti veiksmus tik pagal algoritmą – programą, užrašytą taikant sutartas...
2. Judėjimas Judėjimas - viena esminių žaidimų sudėtinių dalių. Scratch programoje veikėjai gali judėti 2 būdais: koordinačių ašimi (change X ir...
3. Koordinatės Tam, kad galėtume tiksliai pasakyti, kur veikėjas yra, arba kur norime, kad jis atsirastų - naudojame koordinates. Turbūt kiekvienas...
4. Ciklai, muzika Kas yra ciklai? Ciklai, arba pakartojimai, nurodo, kiek kartų bus atliekama komanda. Pakartojimų skaičius gali būti fiksuotas (kaip...
5. Sąlygos Kas yra sąlygos? Pasirinkimus darome kasdien: priklausomai nuo oro renkamės drabužius arba priklausomai nuo nuotaikos - veiklą....
6. Sąveika su vartotoju Net ir paprastam žaidimui sukurti, reikalinga kompiuterio ir vartotojo sąveika. Žaidėjas spaudžia mygtuką, duoda balso komandą, atsako į...
7. Kintamieji Kas yra kintamieji? Kintamieji padeda žmonėms rinkti duomenis ir vėliau juos panaudoti kuriant žaidimą, programą, prognozes ir pan....