1. Susipažinimo su programa užduotysKūrybinė užduotis „Atspėk, ką nupiešiau“ Kompiuteris gali atlikti veiksmus tik pagal algoritmą – programą, užrašytą taikant sutartas...
2. JudėjimasJudėjimas - viena esminių žaidimų sudėtinių dalių. Scratch programoje veikėjai gali judėti 2 būdais: koordinačių ašimi (change X ir...
3. KoordinatėsTam, kad galėtume tiksliai pasakyti, kur veikėjas yra, arba kur norime, kad jis atsirastų - naudojame koordinates. Turbūt kiekvienas...
4. Ciklai, muzikaKas yra ciklai? Ciklai, arba pakartojimai, nurodo, kiek kartų bus atliekama komanda. Pakartojimų skaičius gali būti fiksuotas (kaip...
5. SąlygosKas yra sąlygos? Pasirinkimus darome kasdien: priklausomai nuo oro renkamės drabužius arba priklausomai nuo nuotaikos - veiklą....
6. Sąveika su vartotojuNet ir paprastam žaidimui sukurti, reikalinga kompiuterio ir vartotojo sąveika. Žaidėjas spaudžia mygtuką, duoda balso komandą, atsako į...
7. KintamiejiKas yra kintamieji? Kintamieji padeda žmonėms rinkti duomenis ir vėliau juos panaudoti kuriant žaidimą, programą, prognozes ir pan....